Alla inlägg under maj 2010

Av Kimme Rosenqvist - 4 maj 2010 03:16

Du som missat beställa vår/sommarjackan får en ny chans och infogar mailet jag fick tidigare ikväll:

     

Bäste volleyboll vän


Vår nya EVS jacka har blivit en succé. Den första omgången har nu kommit hem och till er som har beställt den så finns för avhämtning i Rönnehallen den 11:e maj kl 18,00 (på EVS avslutningen) kontakta Bo Ohlsson på plats i Rönnehallen


För er som inte har beställt den så finns det en ny chans vid en ny beställningsomgång den 11.e maj kl 18,00 i Rönnehallen. Ta chansen att beställ en mycket snygg, praktisk och prisvärd jacka. Se bif bilder på jackan.


Jackan är framtagen i ett samarbete mellan EVS, Prisjakt och Intersport.
Jackan är en svart softshelljacka.
EVS logo + Prisjakt logo, vänster bröst
Samt Prisjakt logotype ryggen längst ner.

     
Priset är endast 250:-.(Butikspris 500:- för Juniorstorlekar och 600:- för Dam och Herr.)


Leveranstid ca. 3-4 veckor.


Följande storlekar finns tillgängliga:
Junior: 120, 140, 160 cl
Dam: 36, 38, 40, 42, 44
Herr: XS, S, M, L, XL, XXL


Beställning kan endast göras på plats denna dag och kontant betalning görs vid beställning.

Alla kan beställa, inte bara EVS medlemmar.


Hjärtligt välkomna

 

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 3 maj 2010 17:00

Antar att ni lagt märke till den nya profilbilden för bloggen! Tror jag lyckades utan större missöden som hänt tidigare då jag skulle genomföra bildbyte. Tycker ni inte som jag att tjejerna är värda lite snygga skyltar runt om i Engelholm? Här följer två exempel:

    

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 3 maj 2010 10:36

Idag lämnar Damlandslaget i Volleyboll Puck i Polen för att fortsätta sin träning och uppladdnig i England, Sheffield. Uppladdningen är för att spela EM-kval mot Danmark på Lördag. För er som vill ladda upp på hemmaplan med hejarop och trummor inför landskampen får möjlighet att öva på tisdag kväll. Då har Ronnie Wilhelmsson ordnat en träningsmatch för U21 tjejerna som ska spela USM också till helgen. Motståndet i denna träningsmatch på tisdag kl.18.30 är inga mindre än Goa Volley Gänget. Utöver DM-silver tjejerna förstärks/försvagas laget med lite manlig fägring  

En härlig läsare har kollat resrutt och cirka priser till Gentofte på lördag. 250-300Skr med tåg-båt-tåg-buss från Engelholm och 75Dkr för inträde. Efter ett långbänks möte med höggljudda diskussioner bestämdes att träningsmatchen i Rönnehallen på tisdag blir gratis för alla!

Herrlandslaget är också ute på träningsläger som du kan läsa mer om här: http://iof3.idrottonline.se/templates/Ne...wsPage.aspx?id=16970

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 2 maj 2010 12:52

April är till ända och inte i närheten av den april vi hade förra året med massor av timmar på trädäcket min första vår i huset på Hjortahusvägen. Men nu är det maj och ser massor av saker som kommer att hända plus att bokskogen runt mig börjar knoppas, underbart. Men även andra saker kommer jag att inom kort avslöja för er! Ingen brasa där jag firade Valborg i fredags och igår var det ganska ostadigt med en riktigt tuff regn/hagelskul. Men idag skiner solen och jag ska masa mig ut på tomten och röja lite, men nest för att få vara ute. Måste spara krafter inför Volley ikväll med Goa Gänget.

Ni kan höra mig sjunga eller vissla på "Sköna maj välkommen till vår bygd igen...."

/Speakern

ps Hoppas kunna delge er lite info från Landslagets träningsläger.  

Av Kimme Rosenqvist - 1 maj 2010 16:08

Har skrivit i bloggen i över 6mån. Var tar tiden vägen? Tycker det nyss var 15okt och jag skrev mitt första inlägg till serien skulle börja. Under GP-slutspelet kommer jag ihåg en kommentar från en viss Jonas i Örebro. "-Sett att du börjat blogga! Håller du ut hela säsongen?"  Ja ja ni vet svaret och nu rullar jag in på andra halvåret.


Nästa vecka närmare bestämt på lördagen den 8maj kl.17.00 är det landskamp för Tinas tjejer som möter Danmark i EM-kvalet. Kom igen nu och häng med till Gentofte som är en stadsdel till Köpenhamn. Ska ta reda på vad biljetten kostar och ifall det funkar att åka tåg, båt, tåg och ev buss sista biten.

Hör av er ni som är intresserade.


Lägger med ett par länkar till artiklar om Volleyboll, bla pengar till Svedalas tjejer http://svedala.lokaltidningen.se/100-000-till-volley-/20100430/artikler/100439965/1502  och om Lunds Elitserieplats http://lund.lokaltidningen.se/lunds-vk-spelar-nasta-ar-i-elitserien-i-volleyboll-/20100501/artikler/100439944/1237.

/Speakern 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards