Alla inlägg under mars 2012

Av Kimme Rosenqvist - 26 mars 2012 19:09

Kära läsare håll ut så kommer det snart nya inlägg, men just nu hinns det inte riktigt med  ............

/Speakern

ps Volley Supportsidan uppdateras det har ni väl inte missat? www.volleysupport.se


Av Kimme Rosenqvist - 7 mars 2012 12:49

Den fjolliga upphåsade Mello är i full gång. Jag älskar musik och har en väldigt bred smak av vad jag tycker om. Men att tävla i musik är ute och det förstår säkert de som arrangerar spektaklet men som i så mycket annat är det ju pengar pengar pengar pengar de vill tjäna. Och just genom att bredda till många omgångar och flera olika musikstilar plus att de som tittar får en chans att påverka genom att rösta är ju en lysande idé. Som sagt jag tycker om att lyssna på musik och bryr mig sedan inte om vem som "vinner" eller ej. Men en låt som har fastnat inte helt oväntat även om inte hela texten är så lysande så är refrengen underbar och den går så här:

  Digga digga digga digga ding ding ding här glider Kimme in!   








/Speakern  


















Av Kimme Rosenqvist - 2 mars 2012 14:47

Efter att ha spelat med Goa Volley Gänget denna första torsdagskvällen i mars var jag tvungen att göra ett val och ta ett beslut. En extra väckarklocka var när Conny trampade snett och stukade foten. Att inte något dyligt eller annat hänt tidigare tackar jag för och bestämmer mig för att inte "lira" volleyboll igen förrän jag är lättare och bättre kondition för övrigt.


Det känns en smärta

I mitt hjärta

Men även ont i mina knä

Och kan därför ej vara mä

Har tagit ett beslut

Om att lira volleyboll måste ta slut

Måste minska i vikt

Så jag kan komma tillbaka på sikt


/Speakern

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards