Alla inlägg den 27 november 2009

Av Kimme Rosenqvist - 27 november 2009 14:11

Sollentuna har fått en ny Arena, men jag hajar inte namnvalet?

I Hockeybloggen på hd.se "Skojades det om Modos namnbyte från Swedbank Arena till Fjällräven Center!

http://hd.se/sport/blogg/hockey/2009/11/25/lat-oss-skoja-om-modo/

Men i Sollentuna har det tydligen varit tävling om namnet o den ska heta:

Arena Satelliten?

http://www.volleyboll.se/t2.aspx?p=707600&x=1&a=1181994

Oavsett blir det invigning vid Sollentunas herrmatch mot Falkenberg 5 dec.

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 27 november 2009 13:40

Kollade trafikkällor igen o följande länk har besökt min sida.

Spännande att ha besök från Naokos hemtrakter:

http://necolog.com/ears/index.php?page=all

Om det e fredag eller morgon promenaden vet jag inte men gnistan e tänd iaf o det märks på mina inlägg hoppas jag?

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 27 november 2009 13:15

Perra som satte "POSITIV PRESS" att fortsätta "spotta" fram inlägg på bloggen var snabb med kommentar till förra inlägget. Känner ingen press Perra

Men är glad för att kunna vara bra på något när fysiken i kroppen inte tillåter idrott på Elitnivå.

Så att "spotta"  ut inlägg på bloggen eller att vara "munvig"  med mikrofonen i handen på hemmamatcherna känns skönt som komplement till min motion på amatörnivå. Fast till sommaren ska jag ner till singelhandicap i Golf igen. Hade 9,3  2003  men inte svingat klubborna så mycket sista åren.

O som ni ser blev  "smileys listan" utökad!

/

Av Kimme Rosenqvist - 27 november 2009 12:40

Hittade en ny adress som besökt min blogg.

Kollade den direkt o det var "Perra" som skrivit om mig o lagt till mig i sin Länklista.

Det var en dels positiv men samtidigt pressande kommentar att jag "spottade" ur mig inlägg hela tiden.

Så nu får jag försöka knappa på tangenterna till ett nytt inlägg.

Börjat dagen med en härligt lång promenad runt området.

Ska i em åka o titta på en liten rörelse som jag skulle vilja köpa, men avslöjar inte mer just nu.

Aktiemöte ikväll där kanske inte portföljen ger ljus i mörkret, men gänget som samlas kring bordet vi har alltid kul med många skratt.

Vi är klasskamrater från barnsben!

/Speakern

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards