Alla inlägg den 26 november 2009

Av Kimme Rosenqvist - 26 november 2009 23:20

Efter Naprat besök, fika på Bok caffeet mittemot Badhuset, pratstund med Jen, Tennis med Krister, mötet med Nihlstorp ska inte Rögles förlust få dra ner det positiva jag byggt upp under dan.

Utan nu e det snart dags fredag såvida ni inte redan e där när ni läser mitt sena inlägg.

På lördag ska EVS tjejerna åka till Falbygden o möta Volleygymnasiets tjejer. Kommer ni ihåg Älgen som åker runt på en åkgräsklippare o gör reklam för ost?

Ganska kul för att vara reklam.

Från ämnet men Volleyboll blir det framför datorns Hotline på lördag.

Såvida inte det är någon som ska köra dit för då e det inte omöjligt jag kan fundera på att åka med!

Spelar Eagles på Spotify o ska snart flyga in i drömmarnas värld.....

Ni fattar va? Eagles = Örn = Fågel som flyger.......

/Speakern 

Av Kimme Rosenqvist - 26 november 2009 17:01

Välkommen till ny medlem i Svenska Volleybollförbundet hälsar vi Stöcke IF

som ligger lite söder om Umeå.

All spridning av Volleybollen är välkommet så jag önskar LYCKA TILL Skrattande

http://www.volleyboll.se/t2.aspx?p=707600&x=1&a=1181767

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 26 november 2009 16:26

Engelholm is called AngelIsland in English but today when I was in town it became StarIsland!

First I run into Jennifer Telfer one of the Starcenters in EVS and she always have time for a few words.

Then after my Tennis practice wich I must tell you Ive done today (so you dont think I sit on my big ass all day) I bumped into Christopher Nihlstorp one of the Star Goolies in Rögle.

And all this happened I guess beacuse of the look at the sky and all the stars last night Skrattande

/Speakern


ps Översättningen är gjord på Google o tyckte det blev lite kul så jag rättade inte den: 

Engelholm kallas AngelIsland på engelska, men idag när jag var i stan blev det StarIsland!Först ska jag springa till Jennifer Telfer en av Starcenters i EVS och hon alltid har tid för några ord.Sedan efter mitt Tennis praktiken som jag måste säga Ive gjort idag (så att du dont tror jag sitter på mitt stora arsle hela dagen) jag stötte ihop med Christopher Nihlstorp en av Star Goolies i Rögle.Och allt detta hände jag gissar på grund av att titta på himlen och alla stjärnor i natt/ Speakern









Av Kimme Rosenqvist - 26 november 2009 01:04

Elden i kaminen har falnat

Men varken stugan eller jag har svalnat.

Ut på terassen en stund jag sitter

Men vid denna timma inte ens ett fågelkvitter.

Långt från stadens sorl

Hör jag bara bäckens porl.

På himlen en massa stjärnor jag ser

Detta ville jag förmedla till er.

/Speakern

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards