Alla inlägg den 12 november 2009

Av Kimme Rosenqvist - 12 november 2009 23:51

Läs artikeln i Hallandsposten:

http://hallandsposten.se/sport/volleyboll/1.639191

O vem tror ni gav Kalinowska smeknamnet "Bazookan från Polen"?

Helt rätt svar: Kimme "Speakern" Rosenqvist

Kommer ni ihåg några andra "smeknamn" jag hittat på under årens lopp?

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 12 november 2009 23:10

Har kommit hem från att besökt Lindab Arena där Rögle förlorat mot Södertälje Gråter

Så vilken tur vi har Sveriges BÄSTA Volleyboll tjejer i Engelholm som nästan alltid levererar vinster.

Samtidigt kan vi ju jämföra deras kämpande med både träningar o matcher utan "spelarlöner".

Hur mycket har Röglespelarna i lön o vad gör de skäl för?

Plus att vad kostar "underhållningen" i Lindab Arena vs Rönnehallen?

På bussen hem sa jag till de på bussen att komma på Volleyboll istället om de ville se en seger o höra en bättre Speaker Cool

Citerar mig själv efter en översättning från igår när Whitney gjort ett serveess:

- More of those more often!

/Speakern

EVS
Av Kimme Rosenqvist - 12 november 2009 11:22

Andra gången på en vecka har ni varit över 100 "unika besökare" på min blogg Skrattande

Det är jättekul o precis som jag vill jobba för mer publik till EVS tjejernas o andra lags Volleybollmatcher.

Så vill jag ju jobba med att få fler besökare.

Ni som tvekat att lämna kommentar till mig kan göra det utan rädsla.

För jag läser dem o måste själv aktivt lägga ut dem, så vill ni bara skriva till mig men inte att det ska kunna läsas av andra. Skriv bara "vill ej publicera" o vill ni ha ett personligt svar så lämna mailadress som jag givetvis inte heller lägger ut på bloggen.

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 12 november 2009 11:17

Artikeln från HD.se har under natten frått mera text o ny bild.

http://hd.se/sport/2009/11/12/whitney-aer-evs-nya-vapen/

/Speakern

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards