Alla inlägg den 5 november 2009

Av Kimme Rosenqvist - 5 november 2009 21:48

Ja det känns långt till onsdag i nästa vecka då det e hemma match o jag får prata i micken igen ha ha...

Blåsten har avtagit, men grått o trist ute så jag fick trösta mig framför brasan med härlig hockey.

Sverige slog Tjeckerna o Foppa på isen så för stunden e jag lugn.

I morgon fredag MÅSTE jag få till det så jag kan kolla tjejernas träning o börja uppsnacket inför matchen nästa vecka.

Det e ju Hylte/Halmstad o med Kalinowska i motståndarlaget så nog blir det en speciell match.

Börja redan nu att försöka få folk att komma o kolla!

/Speakern som knappt kan vänta!

Av Kimme Rosenqvist - 5 november 2009 15:52

Alltid kul med kommentarer men idag var det mer en upplysning av en för många

känd Volleyboll profil som skickade följande:


"Hej Kimmie

Jeg tænkte bare at informere om at jeg linker til din interessante blog om EVS.

MVH
Martin Olafsen/ ÖVK"

 

Det var ju en kul överraskning o innan jag hunnit få upp i högerkolumnen vilka andra sidor bloggar jag rekomenderar kommer här länk till Martins sida:

http://ovolley.blogspot.com/

/Speakern

 

 

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards