Alla inlägg den 6 november 2009

Av Kimme Rosenqvist - 6 november 2009 22:04

Efter en skön promenad här på Åsen o lite coola ner (vilket tar minst lika lång tid som promenaden) begav jag mig  ut ur skogen o ner för berget vid 18.00

Mitt mål var att kolla EVS tjejernas träning som jag trodde började 17.30

Men väl inne i Rönnehallen var det tomt sånär på några som dukade upp en liten läktarkiosk.

Insåg då att det var nog Äliba sket som skulle ha korgbolls match. (Förlåt Äli men särskrivningen är avsiktlig) Cool

Jaha, men kanske de är i Nyhemshallen?

Provade ringa Ass Coach Jonas, men inget svar.

Ringde Minni o jag frågade om de slutat tidigare?

- Vi slutar alltid 17.30 på fredagar!

- Jaha säger jag förvånat, men börjat ni inte halv sex?

- Nej vi börjar alltid halv fyra på fredagar säger Minni!

Snacka om dålig koll av mig, men det bjuder jag på o hoppas ni fått ett leende o att jag antagligen inte glömmer detta fler gånger.

Lite frågor till ställde jag o Minni hon var inte ledsen över spelledigt i helgen.

- Förra helgen spelade vi ju så det räcker för denna helgen oxå!


Så något mer uppsnack i inlägget inför nästa hemmamatch blir det inte idag!

/Speakern


EVS
Av Kimme Rosenqvist - 6 november 2009 13:30

För att kunna göra bästa möjliga jobb som speaker skulle jag vilja stå mellan läktarna där uppe.

  

Bästa möjliga överblick av planen (så jag kan hjälpa dommaren) o har närkontakt med hela publiken.

Problemet är att det är ett hål där.

  

 En enkel träkonstruktion skulle fungera. Om någon e intresserad av att sponsra dessa reglar eller har någon annan bra lösning är välkommet.

Vi ska ju ha i åtanke att förhoppningen är ju en "NY" hall om ett år, så det ska ju inte vara för dyrt.

Dessutom måste den vara portabel o tas bort efter matchen så att rullväggen kan användas.

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 6 november 2009 12:05

Jag är stum (går inte) av förundran över att så många besöker min blogg o läser mina inlägg Förvånad

Men väldigt glad för detta givetvis.

Kan ju se ett diagram över besökare o efter en liten, men bara liten dipp tisdag o onsdag nådde jag över 100 besökare under torsdagen exakt blev det 105 Skrattande

O snart 1000 sammanlagt sedan 15 okt.

Min omröstning visar kanske inte hela sanningen men ändå att ni e flera som klickar in mer än en gång per dag o förutom brasan så värmer det gott i höstmörkret.

Säkert någon som tycker det e fjuttigt, men jag tycker det e toppen o hoppas fortsätta fånga ert intresse o sprida Passionen för Volleyboll!

Det är ju trots allt en av Världens största sporter i topp både vad gäller medlemsländer o i antal utövare!

Tack alla kära läsare o absolut ingen press, men ni får komma med kommentarer kritik eller tips!

/Speakern


Av Kimme Rosenqvist - 6 november 2009 12:00

Som ni vet spelar inte EVS i helgen Gråter utan vi får vänta till onsdag.

Men det finns många rader att läsa om helgens matcher på Svensk Volleys hemsida:

http://www.volleyboll.se/t2.aspx?p=707600&x=1&a=1180654

/Speakern

ps Trevlig helg på er alla Flört

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards