Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Kimme Rosenqvist - 26 augusti 2011 11:04

Vikten säger de lärda ska inte kollas varje dag, men som ni vet gör jag ju som jag själv vill. Men efter volleybollträningen i tisdags och två träningsfira (återhämtningstid) dagar har fortfarande inte vikten börjat minska och det måste väl ändå ni också hålla med om är konstigt. Kanske har lite fett omvandlats till muskler redan, men tror också det kan bero på att skägget ständigt växer så det måste vara det som tynger ner vågen. Så om jag kunde lägga skägget i brevlådan under vägningen kanske vågen inte visar så fasansfullt stora siffror? Och just skägget som växer och frodas i nyllet e frågan om jag pallar med utan en ansning tills jag lyckas noll nolla vågen? Kanske någon kompis med småbarn blir glad ifall de kan anlita en tomte med riktigt skägg till jul! Men om det blir stort tomteskägg(helvitt/grått) så lär det bli dyrt att anlita mig  .


/Speakern mot comeback 



Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards