Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Kimme Rosenqvist - 18 augusti 2011 20:08

Efter en oviss tid som busschaufför med oregelbundna tider och dålig framförhållning på "schemat". Så ska jag nu sedan jag tagit över ramverkstaden i Helsingborg försöka rama in livet lite mer  . Fast jag tänker fortsätta tänka utanför ramen och följa mitt hjärta och själ.

Idag kom ett efterlängtat besked att Goa Volley Gänget startar torsdagen 1 september i Lilla Rönnehallen. Tror det är fritt inträde för hugad publik och hejarklack  .

Men jag ska faktiskt inte bara invänta ljuva september som är min månad  utan starta min träning lite innan, men inte för mycket.

Har även tänkt att planera in Fjällräven Classic i august nästa år. Några vänner har försökt få med mig några år innan, men nu tycker jag det kan vara ett bra mål att börja träna till. Fjällräven är att avverka 11mil uppe i fjällen och det går att välja som tävling eller i ett lugnare tempo. Ca: fem dagar gjorde mina kompisar det på. Har länge velat fjällvandra, men har som sagt inte blivit av. Så träningen framöver kommer att bestå utav både styrka, kondition och givetvis boll. Har försökt få till en revansch på förlusten i tennis mot Ola Olofsson men inte gått ännu  .

Hoppas ni finner det förnöjsamt att läsa mina inlägg och håller tummarna att jag denna gång lyckas med mina mål. Innan jag kommit ner till 100kg jämt har jag tänkt odla "slutspelsskägg"   och det kan ju med stor sannolikhet innebära tomteskägg lagom till den 24 dec  .

/Speakern        

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards