Alla inlägg den 7 december 2009

Av Kimme Rosenqvist - 7 december 2009 23:53

Oj jag kommer inte kunna somna i natt. Min positivitets teori stämde inte med att min stora mage försvann. Men positiviteten kan hjälpa mig att träna mer och äta nyttigare så ska den bli mindre. Säsongen 05/06 sa jag till tjejerna i laget första träningen efter juluppehållet som var 2 jan. Att när de tog SM-Guld skulle jag ha gått ner 13kg i vikt. Ni vet att tjejerna bärgade EVS första SM-Guld Annandag Påsk 2006. Långfredagen innan hade jag gått ner 13kg. Att jag sedan inte kunnat hålla matchvikten 93-95 är en helt annan historia. Denna gången sätter jag ingen specifik målvikt men en rejäl viktminskning ska jag ta mig till. Och positiviteten ökade ju när jag loggade in här strax innan midnatt och kunde utläsa nytt besöksrekord. Det tidigare löd på 105 för nästan exakt en månad sedan och om inte fler varit inne under tiden jag skriver detta så lyder det nya besöksrekordet på 108! Blir så glad att ni är så många som läser vad jag skriver, tack till er plus alla som går på matcherna.

Håll uppe humöret!

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 7 december 2009 18:29

Efter EVS tjejernas underbara spel igår mot Lindesberg och idag höra en sprudlande glad Lena Andersson i en radiointervju. Är det väldigt lätt att ha ett stort leende trots en grådisig måndag.

Att därefter träffa trevliga funktionärer och instruktörer på Friskis gör leendet ännu större. Så nu är jag lite orolig inför teaterövningen ikväll som brukar ge härlig glädje, ifall jag kan få för mycket positivitet? Och vad händer då? Försvinner min stora mage är det helt OK   

Hoppas jag överfört lite positivitet till er!

/Speakern


Av Kimme Rosenqvist - 7 december 2009 12:47

Lena Andersson blev intervjuad av Radio Kristianstad efter matchen mot Lindesberg. Lyssna här:

http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=db&Id=2091407&BroadcastDate=&IsBlock

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 7 december 2009 00:01

Artikel i NA efter EVS-Lindesberg där Lindes tränare Barbara Lovas berättar om matchen:

http://na.se/sporten/volleyboll/1.667597-lindesberg-utan-chans

/Speakern

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards