Alla inlägg den 9 december 2009

Av Kimme Rosenqvist - 9 december 2009 23:18

Besökte en fd kollega från tiden på Posten som numera säljer bilar. Där var Nihlstorp också för att byta till vinterdäck. Under tiden det byttes däck på Rögle målisens bil fick han provköra en bil. Jag pratade gamla minnen med Håkan under tiden som gav många skratt. När Nihlstorp kom tillbaka med ett stort leende, större än efter att ha hållt nollan eller vunnit en bra fight. Gav Håkan mig nycklarna till samma bil, och det är nu jag kommer till varför jag har WOW.......... som namn på mitt inlägg. En härlig tur till Tåstarp fram och tillbaka som jag kommer att lee åt länge..............

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 9 december 2009 11:09

Ett par andra bloggare har uttryckt sig angående mina många inlägg att jag spottar ur mig dem   Men just nu i denna stund känns munnen torr och då är det svårt att spotta. Fast några rader till ett kanske torrftigt inlägg ser jag ut att lyckas med. Letat lite på nätet efter några artiklar om Volleyboll och hittade en om Rysslandsproffset Marcus Nilssons akuta meniskoperation. 2 trettonåriga killar från ÖVK som är uttagna till Skånelaget. Och att finns en ny hemsida för Svensk Volley.

Får se om jag lyckas spotta mer idag, min gissning är att det inte blir torka speciellt länge   

/Speakern


ps. Ni som skickar frågor under kommentarer får gärna lämna en mailadress så jag kan svara. Eller skriv direkt till mig: kimme.rosenqvist@yahoo.se

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards