Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Ny affisch med samma budskap

Av Kimme Rosenqvist - 29 mars 2010 23:08

La ju upp en affisch tidigare med inbjudan och rekomenderade er att planera in Påsken efter matchen på söndag. Denna godkändes inte av en spelare    för det skulle vara med bild, så spelarens pappa fick göra ny helt enkelt   .

  

Nu väntar jag mig ännu en redigering för det är ju lite väl mycket text som döljer "spelaren" eller?   

/Speakern

 
 
Ingen bild

M

30 mars 2010 10:30

Nu vill jag ju inte vara petig eller så, men:
borde det inte vara "vs" eller "-" ? De betyder ju samma sak, åtminstone i mitt lilla huvud =)
Tack för trevlig läsning i övrigt!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kimme Rosenqvist - 30 augusti 2016 11:07


  Foto: Fredrik Lövgren   Mål märkte jag är ett så himla bra ord att ha som med i rubriken så kunde inte låta bli att spinna vidare på den tråden även idag      Kom på ännu ett oskrivet mål jag satte upp för några år sedan och det är att b...

Av Kimme Rosenqvist - 28 augusti 2016 16:02

Har haft rubriken till detta inlägg som jag tänkt skriva länge, länge, länge.... Ingen aning om bloggar fortfarande läses, men det är ju till största del för min egen del att skriva av mig så det kommer ett långt inlägg nu.   Mål, mål, mål och ...

Av Kimme Rosenqvist - 25 juli 2015 16:26

Ett inlägg på Facebook häromdan om Ryssland där jag kommenterade varför inte allt med detta "land" bojkottas? Närmst till hands är ju då sportevenemang då jag ju gillar sport. Men kom samtidigt att tänka på hur jag reagerat när jag var uppe som mes...

Av Kimme Rosenqvist - 25 maj 2013 14:14

Så har det gått sju veckor sedan jag började jobba i Norge och första lönen har kommit, äntligen   . Trafiken är ofta ett samtalsämne som väcker känslor   eller hur? Att infrastrukturen är eftersatt här i Norge är väl knappast någon slående nyhet. ...

Av Kimme Rosenqvist - 4 maj 2013 09:05

Har nu "bott" i vårt västra grannland Norge fyra veckor. Bara positiv inställning hade jag då jag fick jobb här. Varit i Norge sedan barnsben alltså sedan träskidornas tid som pappa Bruno tjärade i garaget hemma. Visst har även jag gillat "Norgehisto...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards