Alla inlägg den 6 mars 2010

Av Kimme Rosenqvist - 6 mars 2010 12:34

Ronny Wilhelmsson som förövrigt är en eldsjäl inom EVS erbjöd plats i sin bil till Lund i eftermiddag. Så jag åker med och hejar på EVS killarna när de spelar sista Allsvenska matchen. Serien är ju redan i hamn och eller men de ska inte kvala till Elitserien då det inte funkar rent ekonomiskt ifall de skulle ta steget upp. EVS har ju ett topplag på damsidan och ÖVK på herrsidan och ett samarbetsavtal emellan klubbarna finns att detta är det bästa.

Som sagt Idrottshallen i Lund kl.17.00.

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 6 mars 2010 02:23

Är medveten om att jag inte har flest besökare jämfört med andra bloggar, men brukar ligga ganska bra till när det gäller antal inlägg per vecka/månad. Så just nu skriver jag bara helt enkelt lite ord för att få ihop ett nytt inlägg. Fast då kom jag på vad Örebros tränare sa när vi som hastigast hälsade på varandra under GP-turneringen i Katrineholm. - Hört att du börjat blogga! Orkar du hela säsongen?

Ja du Jonas vi är nu framme vid sista helgen av seriematcher så vi får väl se om jag orkar blogga sista månaden med slutspel? vad tror ni min skara trogna läsare?

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 6 mars 2010 01:53

Listen to the radio and right now they play "Ballade pour Adeleine" mmmm.... a loveley melody with the stars shining in the sky outside. And here Im sitting by the fireplace and just writing a few words to you somwhere in the world..... And when I was getting in the calm mood they change record to Carlene Carter "Every little dream".... Talk about contrast ha ha.... But It doesnt matter or does it? You can always decide yourselfe......

/Speakern

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24
25
26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards