Alla inlägg den 8 april 2010

?

Av Kimme Rosenqvist - 8 april 2010 23:17

Ett ? för jag vet inte vad jag ska skriva fast jag känner att jag behöver. Eller det är förkylningen, febern och ett resultat som kan bli ödesdigert, men framförallt kostsamt som gör att jag känner så här? Siffrorna 3-1 kunde vara från en volleybollmatch. Fast flera av er har säkert redan fattat att siffrorna kommer från Almtuna - Rögle som spelat ikväll. Just nu känns det tomt i den delen av hjärtat där Rögle finns, men lite sömn och en ny dag ska säkert volleybollpassionen ta över igen. Kan inte hänga läpp för lite förkylning och en Rögle förlust. Även om jag berörs av deras med och motgångar. Inte när det stundar ett SM-slutspel för Engelholms volleytjejer! Och se! Fast jag inte visste vad jag skulle skriva så blev det ett inlägg ändå. Och jag känner en viss liten optimism krypa tillbaka från sitt gömställe   

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 8 april 2010 16:25

Ja det är väldigt mycket nysande just nu   så mitt tilltänkta besök på träningen igår lät jag bli. Hade tänkt titta och känna av stämningen inför stundande finalserie. Men ville verkligen inte riskera att sprida förkylningen. Innan det värsta bröt ut hann jag köra förbi "hallbygget" som inte helt förvånansvärt såg ut som för 2v sedan. Alltså ingen bild eller jo jag tog en för dokumentationen, men lägger inte upp den här.

Nu tänker jag på mammas ord från förr vid sjukdom, de fyra V:na. Vila  , Värme  , Vätska   och Vänlighet .

/Speakern  

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards