Alla inlägg den 22 januari 2010

Av Kimme Rosenqvist - 22 januari 2010 23:56

Kan någon berätta för mig vad orden kommunikation och information betyder så jag kan sprida det vidare och förklara för dem som inte vet så de kan börja använda innebörden i dessa ord?

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 22 januari 2010 21:04

Visste ska det vara mycket volleyboll här på bloggen men nu till helgen kommer här ett litet inlägg utanför volleybollen. Men ändå inte riktigig helt och hållet. För jag försöker ju öka min träningsdos där ju Goa Gängets söndagslir ingår. En timme tennis med Konstapeln i veckan och nu då ett försök till ytterligare aktivitet för kroppestackaren. Förra torsdagen var det bestämt att jag skulle följa med Björn och Ola på ett cirkelfys pass på Friskis, men vi hade sådan otur   att det var inställt   . Så igår när vi skulle ge det ett nytt försök var Björn förkyld och skulle hoppa över. Fast det ska tilläggas att han är väldigt "fit" och den som tränar flitigast. Men Ola och jag bestömde ändå oss för en kvälls promenad. Sagt och gjort körde jag till Ola och fick först lite kvällsmat innnan vi promenerade runt i Björkhagen/Skepparkroken. En dryg halvtimme blev det. På väg hem vittjade jag min bevlåda och fann ett brunt vaderat kuvert? Hmmm... tänkte jag men när jag öppnade det och såg   en 200g Marabou Mjölkchoklad inuti. Kom jag ihåg att jag tackat ja till en smaktest utav choklad   . Hemma vid åtta och sedan kan ni få gissa om jag åt något av chokladen eller ej? Men pappret som chokladen låg i var tomt när jag skulle gå och lägga mig  .

/Speakern 

Av Kimme Rosenqvist - 22 januari 2010 20:31

I Ola Olofssons blogg var ett mycket härligt inlägg om Volleyboll som ni måste klicka in på och läsa!

http://hd.se/blogg/olater/2010/01/22/volleyboll-de-svettiga-gympahallarnas-schack/

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 22 januari 2010 13:43

EVS tjejernas passare från Japan Naoko Hashimoto kan bli uttagen till Japans VM-lag på hemmaplan i oktober/november. Läs Lennart Norlövs artikel:

http://hd.se/sport/2010/01/22/evs-passare-kan-fa-landslagschans/

/Speakern

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards