Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Kimme Rosenqvist - 16 januari 2010 19:53

Från huvudstaden fick jag ett sms från EVS Liberon Lena Anderssons mobil med en kommentar om matchen mot Elverket innan idag. Men den som skrev och skickade var inte Lena själv utan en klåfingrig "vän" som inte vet skillnaden på mitt och ditt! Den lyder som följande:


"En intressant och rolig match som publiken borde uppskattat. 3-0 var inte så lätt som det låter, men vi är så bra nu att allt bara flyter på! Vi är bäst helt enkelt! ;o)"


Kan inte låta bli att spekulera lite i om Rönnehallen i Engelholm skulle hetat något helt annat. Idag mötte de Elverket i Tellushallen och Sollentunas nya hemmahall heter Arena Satelliten! Fast det är ju Engelholmstjejerna som sopar banan med alla motståndare som om de kommer från en annan planet   

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 16 januari 2010 18:51

Engelholms tjejernas visade var skåpet ska stå eller vad som ska stå i skåpet efter säsongen. GP-guldet kan ju redan placeras där. Och nu när man börjat andra halvan av elitserien avverkar de lagen ett efter ett med 3-0. Jag är inte den som tar något för givet eller tar ut någon seger i förskott. Men att tro att EVS står som segrare av SM-guldet denna våren också är inget som skulle förvåna mig. Fast det återstår matcher både i serien och i de Nordiska mästerskapen så visst kan mycket hända.

/Speakern

ps Idag var hd.se före mig med resultat på nätet redan kl.16.02 la de ut bild och resultat   . Jag var Speaker på EVS herrars hemmamatch i Allsvenskan mot RIG Falköping som besegrades med 3-0. I morgon ska de spela mot Jönköping också kl.15.00 i Rönnehallen och jag  ska göra mitt med mick och musik.

Välkomna

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards