Alla inlägg under februari 2010

Av Kimme Rosenqvist - 17 februari 2010 17:55

Volleybollens Elitserier på dam och herrsidan går in i sluskedet innan slutspelet börjar. Läs följande vad Torbjörn Johansson skrivit:  http://iof3.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=14229 .

Sen får ni ju ha lite överssende med lite OS-inlägg. Volleybollen går ju först, men ni som vet hur engagerad jag är i Volleybollen förstår också att jag inte kan låta bli att engagera mig i OS   

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 17 februari 2010 17:13

Alltså botad mot kli i fingrarna och internetbegär. Fast det sista är jag inte botad från men lite stillat beroende. Har hemma och testar en rauter och det har bara gått några minuter så någon större utvärdering är för tidigt. Men ansluten till internet är jag iaf   

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 16 februari 2010 22:31

Grattis Björn Ferry   

     

Av Kimme Rosenqvist - 16 februari 2010 21:36

I julas då jag stötte på en fd lagkamrat från EVP (Engelholms Volley Pågar) kommenterade han mina blogginlägg med orden: "När man läser din blogg får man känslan av att det kliar i fingrarna på dig"    Och just nu idag har det varit kli i fingrarna för att jag inte haft någon uppkoppling   Men hoppas det problemet snart ska vara löst....

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 15 februari 2010 22:38

Lika härligt att se Kalla ta Guld lika trist  var det att se Hellners ledning mot ett guld bli till sand och 1,5 sek från brons.....

Men kommer fler lopp!

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 15 februari 2010 19:58

Härligt härligt och en glädjetår i ögat när Charlotte Kalla tagit Sveriges första Guld så jag till och med kan förlåta den som bestämt att OS deltagarna ska ha så fula mössor   

GRATTIS KALLA!

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 15 februari 2010 11:26

Tre juniorer fick möjligheten att ingå i elittruppen denna säsongen och Lennart Norlöv på NST/HD har uppmärksammat detta med en fin artikel: http://hd.se/sport/2010/02/15/egna-evs-talanger-stormar-fram/


Nellie Fredriksson

  


Nathalie Svensson

  


Julia Toft-Sanden

  



/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 14 februari 2010 22:22

Det var jättekul att se NST/HD journalisten Daniel Rooth i Rönnehallen när EVS spelade Elitseriematch mot Falköping. Läs vad han skrivit efter att ha intervjuat både tränaren Tina CelinderNygren och Liberon Lena Andersson en av Kaptenerna i EVS. http://hd.se/sport/2010/02/15/lena-besviken-trots-annu-en/

/Speakern

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards