Alla inlägg den 13 februari 2010

Av Kimme Rosenqvist - 13 februari 2010 13:28

Som jag skrev innan i veckan tror jag inte på en ny hall förrän den står där. Att förseningen pga kyla och snö inte kan beskyllas varken kommun eller entreprenörer fattar jag. Men alltid så många turer och om och men när det ska göras något så jag har blivit ganska luttrad.....  

http://hd.se/angelholm/2010/02/13/ny-bollhall-forsenas-tva-manader/

Var tog det stora "bollhallsprojektet" vägen och hur lång tid har det gått sedan inledande planer startades tills de grusades och "guldet blev till sand"? Jo 2006 inleddes det.....

/Speakern


Av Kimme Rosenqvist - 13 februari 2010 13:00

På den tiden då det begav sig och jag började med volleyboll. Var Lidingö ett lag man såg upp till så det är lite vemod att jag inte kan se dem idag. Det handlar nämligen om vårt herrlag som startat Allsvenskan med sju raka segrar och som ska ta hand om gästande Lidingö. Givetvis tycker jag det är ännu mer vemod att inte kunna se det härligt respektlösa EVS. Men ni som kan råder jag att besöka Rönnehallen kl.15.00 I borta mötet var EVS killarna nere i brygga med 0-2 underläge men reste sig och vände på steken.

Den allra sista hemmamatchen för killarna i EVS spelas i morgon mot Uppsala kl.14.00 då kommer även jag att värma upp mikrofonen innan damerna spelar Elitseriematch mot Falköping. Läs även herrarnas tränares rader om helgens matcher: http://www2.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=440581

Så varmt välkomna!

/Spea

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards