Alla inlägg den 21 februari 2010

Av Kimme Rosenqvist - 21 februari 2010 22:48

Whistlade ner för berget och anslöt med Goa Gänget för lite Volleylir. Även om jag kopplade upp datorn för att kunna slänga ett öga på Ferry så missade jag hans lopp precis som han missade tavlan  . Snabbast ifrån hallen för en gångs skull för att komma hem lagom för att se nya skidskyttar missa för mycket så medaljchanserna försvann....

Men glad att jag rörde på kroppestackarn lite plus att jag fick spela ihop med en gästspelare i form av superlöftet Ammi Flemark.

/Speakern 

Av Kimme Rosenqvist - 21 februari 2010 18:55

Med en ny vinst lyser Örkelljungakillarna upp djungeln runt Hjälmsjön. 3-1 hemma mot Linköping ikväll söndag blev det. Andreas Fröjd poängbäst i hemmalaget med 19p.

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 21 februari 2010 17:14

Hylte/Halmstad med Kalinowska i spetsen vann borta mot Elverket med 3-0. Men tre set som alla slutade 25-23. Detta innebär att HH är nära att säkra en slutspelsplats. Plus till Elverket som snabbt uppdataerat hemsidan trots en svidande förlust: http://www2.idrottonline.se/templates/NewsPage.aspx?id=444083

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 21 februari 2010 16:20

Ringde Ingela för att hoppas höra att vi blev för få till Goa Gänget träningen ikväll. Det är ju OS och nya medaljchanser. Fick inte den informationen jag väntade mig och när vi skulle bli sex stycken om jag också körde ner från berget. Ja då kunde jag helt enkelt inte säga nej. Så det blir till att packa med den "släpbara" datorn och koppla upp websändningen.

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 21 februari 2010 13:02

Skrev att det herrarna hade en tuff helg framför sig med både Falköping och Jönköping borta. Och för en liten stund sedan åkte Engelholmskillarna på 1-3 mot Jönköping, samma siffror som igår. Några riktigt jämna set men där motståndarna drog längsta strået. Nu kan grabbarna ändå åka hem med huvudet högt för de leder fortfarande Allsvenskan efter imponerande inledningen med nio raka segrar.

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 21 februari 2010 02:04

EVS tjejerna är redan klara seriesegrare    trots två matcher kvar av grundserien. Örebro hemma nästa söndag 28/2 och det enda laget som lyckats betvinga EVS ännu. Helgen efter är det Sollentuna borta innan SM-slutspelet börjar. Samtidigt som Tina och laget i lugn och ro kan finslipa formen vill de säkert vinna de två sista matcherna också.

/Speakern

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards