Direktlänk till inlägg 27 oktober 2009

Soon 500 and going International

Av Kimme Rosenqvist - 27 oktober 2009 00:32

Spoke to the Ass. Coach Jonas Collbring to check out the status in the team and so far he knew there where no injuries or sickness.

I also promised to write this time in English because Jennifer Telfer from Canada, Whitney Turner USA and Naoko Hashimoto Japan could tell their friends back home to read the blog.

I will not write very often in English but now and then it can happen.

But for they who want it translated there are nice sites at google to do the work, but dont tried them so Im not sure about the spelling. But my spelling is not 100% either ;-)


Its time to gear up one step because its "Gameday" at wednesday @ Gislaved.

The serie look so far after 2games be a close one and its fun I think with good close games.

If you are interested in going to Gislaved to support the girls let me know so we can go together!

/The Speaker

ps Soon 500 visitors in just a little more than a week, its more than I coul imagine Skrattande


Så här översatte google min Engelska till Svenska:

Talade med Ass. Tränare Jonas Collbring att kolla status i laget och det har han visste det var inga skador eller sjukdom.


Jag lovade också att skriva den här gången på engelska eftersom Jennifer Telfer från Kanada, Whitney Turner USA och Naoko Hashimoto Japan kan berätta för sina vänner hem för att läsa bloggen.


Jag kommer inte skriva så ofta på engelska men då och då kan det hända.


Men för de som vill ha det översatt finns fina platser på Google för att göra jobbet, men dont provat dem så Im osäker på stavningen. Men min stavning är inte 100% heller ;-)




Sin tid att redskap upp ett steg, eftersom dess "Gameday" på onsdag @ Gislaved.


Den serie ser så långt efter 2games vara nära en och kul tycker jag med bra nära spel.


Om du är intresserad av att gå till Gislaved att stödja flickorna låta mig veta så att vi kan åka tillsammans!


/ The Speaker

ps Snart 500 besökare på en dryg vecka o det är mycket över förväntan. Hoppas att ni som läser är återkommande läsare Skrattande

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kimme Rosenqvist - 30 augusti 2016 11:07


  Foto: Fredrik Lövgren   Mål märkte jag är ett så himla bra ord att ha som med i rubriken så kunde inte låta bli att spinna vidare på den tråden även idag      Kom på ännu ett oskrivet mål jag satte upp för några år sedan och det är att b...

Av Kimme Rosenqvist - 28 augusti 2016 16:02

Har haft rubriken till detta inlägg som jag tänkt skriva länge, länge, länge.... Ingen aning om bloggar fortfarande läses, men det är ju till största del för min egen del att skriva av mig så det kommer ett långt inlägg nu.   Mål, mål, mål och ...

Av Kimme Rosenqvist - 25 juli 2015 16:26

Ett inlägg på Facebook häromdan om Ryssland där jag kommenterade varför inte allt med detta "land" bojkottas? Närmst till hands är ju då sportevenemang då jag ju gillar sport. Men kom samtidigt att tänka på hur jag reagerat när jag var uppe som mes...

Av Kimme Rosenqvist - 25 maj 2013 14:14

Så har det gått sju veckor sedan jag började jobba i Norge och första lönen har kommit, äntligen   . Trafiken är ofta ett samtalsämne som väcker känslor   eller hur? Att infrastrukturen är eftersatt här i Norge är väl knappast någon slående nyhet. ...

Av Kimme Rosenqvist - 4 maj 2013 09:05

Har nu "bott" i vårt västra grannland Norge fyra veckor. Bara positiv inställning hade jag då jag fick jobb här. Varit i Norge sedan barnsben alltså sedan träskidornas tid som pappa Bruno tjärade i garaget hemma. Visst har även jag gillat "Norgehisto...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards