Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av Kimme Rosenqvist - 21 oktober 2009 23:23

Träningen ikväll avlöpte utan större sensationer. Så är det bara att många saker ska nötas o bankas in o sitta i ryggmärgen.

  

Det mest anmärkningsvärda är att Sara smög in vid halv nio? Försovit sig eller fått lite träningsfritt efter söndagens insats? Skulle inte tro det utan en stukning dagen innan gjorde att det blev endast lite driveande o räknande. Men antagligen inget allvarligare utan att hon snart e tillbaka i full träning.


Har även tagit lite mått o snicke snackat med Robert om en liten platå mellan läktarna till en bättre speakerplats.

Bättre överblick av planen o spelet, men även bättre närhet till publiken!

/Den smidiga gravida flodhästen har haft ordet Cool



Av Kimme Rosenqvist - 21 oktober 2009 19:35

Efter ett ärende i city o en otroligt god Kullaburgare i Kullakiosken (Verkligen att rekomendera) var klockan nästan 19.00 o tänkte ta en titt på träningen o skriva ett litet inlägg direkt. Nästan live alltså Skrattande Men inga "girls" där i hallen inteGråter, men 19.30 kom de.

De hade haft "allvarligt" möte i spegelsalen.....

Just nu värmer de upp o stretchar vilket påminner mig om hur vig jag är, eller inte. Kanske jag kan mäta mig med en gravid flodhäst utan att ha något emot dem.

Uppvärminingen sker i lilla "Ankan" för att sedan övergå till "stora".

Eftersom Jen e från Canada, Whitney från USA o Naoko från Japan e det mest Engelska som snackas, men som den Globetrottern jag är fattar jag ju det lätt ha ha... Tur det inte e Japanska!

Första övningen igång, utan boll Rynkar på näsan

/Speakern 


Av Kimme Rosenqvist - 21 oktober 2009 13:52

Nu hittade jag inställningen så det blev blått istället för grönt Skrattande på rubrikerna!

Ända sedan jag började med Volleyboll 1982 i EVP = Engelholms Volley Pågar har färgerna varit blått o vitt. Så jag är inte överförtjust i att tjejernas matchställ är i helsvart hemma o rött borta.

Vad tycker ni?

Har även lite statistik i bakfickan o det gäller publiken!

I Rönnehallen räknades det till 312st

I Lindesberg                           183st

I Sollentuna                            128st

I Falköping                               61st

Från Örebro har jag inte fått svar eller lyckats hitta något antal.


Det här med inträdespris kan ju diskuteras hit o dit o ena sidan tycker jag att prislappen är lite utav vad man själv som förening tycker ens "utförande" är värderat till.

Men samtidigt ska det ju vara ett evenemang man gärna går till o tar med sig både barn, föräldrar o vänner.

Som i söndags kan man med gratis inträde bjuda med flera stycken o tom muta med en korv i pausen ;-)

Hur ser ni på inträdet?

Om det är stort belopp blir ni mer intresserade?

Billigt inträde, tror ni då det är ett evenemang med sämre kvalitet?

Gratis inträde! Yes då kan vi köpa 2 korvar i 10min pausen eller?

/Speakern 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards