Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av Kimme Rosenqvist - 27 oktober 2009 19:46

Kul att så många hittat till min blogg, jag fattar ju att det inte är 500 olika utan att det är en skara som läser med jämna mellanrum! Hoppas jag så det inte är en gångs läsare allihop?

Min lilla omröstning tar jag bort o det blev ungefär som jag väntat att jag fick medhåll från flest röstande.

Det vill säga att det inte passar att ha  reklam för politiska partier på idrottslag.


Har hittat poängligan igen Skrattande

Inte där som serien avgörs, men jag tycker det är roligt. O hoppas att några tjejer i EVS kan använda den på ett positivt sätt. Ska givetvis ännu en gång poängtera att det e bättre att många delar på poängen istället för att någon gör 70-80% av poängen i laget. Men det fattar ju ni oxå!

I anfallstoppen ligger Sara Mild Sollentuna på 44 tätt följd av Ewa Kalinowska Hylte/Halmstad på 41.

I blockligan ligger Minni Flemark bara 4block  efter Cecilia Hall Falköping på 10. Det roliga i detta är att Minni o Cecilia har bara spelat varsin match.


Kan knappt bärga mig till matchen i morgon antingen det blir live i Gislaved eller via hotline.

Inte bestämt mig ännu om att köra till Småland?

/Speakern


Av Kimme Rosenqvist - 27 oktober 2009 00:32

Spoke to the Ass. Coach Jonas Collbring to check out the status in the team and so far he knew there where no injuries or sickness.

I also promised to write this time in English because Jennifer Telfer from Canada, Whitney Turner USA and Naoko Hashimoto Japan could tell their friends back home to read the blog.

I will not write very often in English but now and then it can happen.

But for they who want it translated there are nice sites at google to do the work, but dont tried them so Im not sure about the spelling. But my spelling is not 100% either ;-)


Its time to gear up one step because its "Gameday" at wednesday @ Gislaved.

The serie look so far after 2games be a close one and its fun I think with good close games.

If you are interested in going to Gislaved to support the girls let me know so we can go together!

/The Speaker

ps Soon 500 visitors in just a little more than a week, its more than I coul imagine Skrattande


Så här översatte google min Engelska till Svenska:

Talade med Ass. Tränare Jonas Collbring att kolla status i laget och det har han visste det var inga skador eller sjukdom.


Jag lovade också att skriva den här gången på engelska eftersom Jennifer Telfer från Kanada, Whitney Turner USA och Naoko Hashimoto Japan kan berätta för sina vänner hem för att läsa bloggen.


Jag kommer inte skriva så ofta på engelska men då och då kan det hända.


Men för de som vill ha det översatt finns fina platser på Google för att göra jobbet, men dont provat dem så Im osäker på stavningen. Men min stavning är inte 100% heller ;-)




Sin tid att redskap upp ett steg, eftersom dess "Gameday" på onsdag @ Gislaved.


Den serie ser så långt efter 2games vara nära en och kul tycker jag med bra nära spel.


Om du är intresserad av att gå till Gislaved att stödja flickorna låta mig veta så att vi kan åka tillsammans!


/ The Speaker

ps Snart 500 besökare på en dryg vecka o det är mycket över förväntan. Hoppas att ni som läser är återkommande läsare Skrattande

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards