Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av Kimme Rosenqvist - 16 oktober 2009 20:34

Hann ner till Ankan o kolla en timmes träning med EVS tjejerna.

Full fart på alla o det ser bra ut inför söndagen tycker jag.

Lena verkade oerhört taggad i sin Libero roll, men fick även chansen att visa sin smash i en övning.

Den nya Amerikanskan Whitney ser ut att kunna dundra in en o annan boll rejält hårt i mattan.

Passaren från Japan flög runt på banan o kommer garanterat att lura motståndarna många gånger med sina pass.


Rätt vad det är kommer Bosse Ohlsson! Volleyboll Bosse eller Posta Bosse iaf en av de största eldsjälarna i Engelholms Volley historia o dessutom Ordförande.

Han kom med de nya matchställen, inte match förrän söndag!

Av Kimme Rosenqvist - 16 oktober 2009 14:29

En liten bock i en ruta klickades bort, men är nu åtgärdat så det givetvis ska kunna kommenteras!

Det gör ju bloggen levande, men jag förbehåller mig rätten att kontrolera o godkänna alla inlägg.

/Speakern 

Av Kimme Rosenqvist - 16 oktober 2009 12:46

Vaknade till ett väder med snöblandat regn, men inte tillräckligt kallt för att det skulle lägga sig ens här uppe på Åsen ;)

Snöblandat kanske är ett bra ord med tanke på hur bra det går för mig att få snits på utseendet av bloggens sida :(

Så hav tålamod, men det viktigaste är väl vad som skrivs?

 

Ska ta mig till Ankan o hälsa på spelarna där det blir både kända o nya möten.

Det slutade o försvann sammanlagt 7 spelare efter Guldet i våras.

En hel sexa med libero alltså.....

Lika många är det inte som tillkommit om jag har rätt info.

Men en duktig passare från Japan, Naoko Hashimoto.

Jennifer Telfer centern från Canada kommer tillbaka med sin vägg till block.

En Amerikansk spiker vid namn Whitney Turner är oxå klar.

Några från de egna leden har plockats upp underifrån, men återkommer mer om dessa.

 

Har jag förresten hälsat alla Varmt Välkomna?

I så fall har jag gjort det nu!

/Speakern

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards