Alla inlägg den 30 september 2011

Av Kimme Rosenqvist - 30 september 2011 16:53

Då jag jobbade på Posten och lördags utdelningen upphört så var det alltid härligt med fredag. Men efter det har ju mina jobb varierat en del och de sista åren då det varit mycket chaufförs jobb så har oregelbundenheten gjort att det blivit mycket jobb på helgerna. Så nu när jag har börjat måndag till fredags jobb igen finns det ju möjlighet till samma längtan som tidigare till fredagar. Men för kort tid ännu så min omställning har inte formats tillbaka ännu. Men visst är det härligt med en fredag om än den sista i september. Fast trädens gulnande blad är bland det vackraste att se på i sensommar solen. Eller som igår natt när jag gick ut och kollade stjärnorna och det var ljummet i luften.


I mitt förra inlägg både här och på Supportersidan missade jag att nämna Nordiska mästerskapen för U17 där Nellie Fredriksson representerade Sverige och blev invald i All Star Team, grattis!


Trevlig helg på er och nästa helg börjar allvaret för EVS Elit.


/Speakern mot comeback

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards