Alla inlägg den 3 september 2011

Av Kimme Rosenqvist - 3 september 2011 23:39

OS-kval mellan Sverige och Georgien gav inga sådana trötthetskänslor att jag tänkte vila från träning en dag till. Men den träningn jag fick var jag inte beredd på. Funderade på en liten kort strandpromenad, men blev mycket mer.....

Stannade till hos en kompis i Skälderviken och skulle föreslå en promenad för det är ju roligare om man slipper gå själv. De 20m in till huset hoppades jag att detta förslag skulle få nobben, men se tji fick jag. I en timme och fem minuter manadehan på mig så jag nästan stupade  . Men välbehövligt och skönt i efterhand.
Fast redan nu har jag bestämt mig för en söndag utan alltför många knop  . Lite klappande och hejande under matchen Sverige - Georgien räknas nog som några knop och bränner säkert någon kalori!



/Spekern mot comeback

 




Av Kimme Rosenqvist - 3 september 2011 11:49

Lite trevande volleyboll förutom Peter Henriksson då som fortfarande är både smidig snabb och kan smasha hårt. Men för oss andra som skulle dra igång speleverket gick det lite långsammare. Men det var olidligt varmt så det kan också ha spelat in. Men kul var det och vi sjöng för Marie som hade sin 27:e bemärkelsedag. Detta plus att jag tränat fyra kvällar i rad gjorde att jag körde inom Burger King för att fira att jag var igång och att fredagen skulle bli träningsfri.


Fredagen blev träningsfri med ett kvällsdopp på vägen hem efter jobb vilket var svalkande för den nästan överhettade kroppestackaren som dragits igång fyra kvällar i rad.


Idag lördag är det OS-kval kl.15.00 Men om jag tar ännu en träningsledig dag då jag kanske blir tillräckligt trött av att se Sverige - Georgien spela eller kanske kanske tar någon form utav aktivitet har jag i skrivande stund inte bestämt.

Ses i Kungsgårdshallen!


/Speakern mot comeback

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards