Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Kimme Rosenqvist - 26 juli 2010 22:04

Har skrivit tidigare om att starta en form av supporterklubb och har fortsatt tankar och undersökning av detta. En liten början är ju att på sin bil visa vilket lag som ligger närmst hjärtat. Detta har jag gjort idag på min iaf.

  


Det som först kommer att tas fram är tröja, keps, mössa och halsduk. Men redan nu finns ett antal kvar av den populära tandborsten, vimpel och klistermärket som ni ser på bilden ovan.

Hur supporterklubben ska vara uppbyggd och med vilka förmåner som ska ingå i ett medlemsskap är inte riktigt klart ännu. Men ambitionen är ju att en del av vinsten ska gå till ungdomarna, ett slags supportrarnas pris till en elittjej och försöka anordna resor till bortamatcher etc. Men sakta i backarna för det lär ju inte gå att fixa allt på några veckor. Ni som känner att ni har lust att hjälpa till eller har bra ideer eller erfarenheter vet var ni vänder er.

/Speakern

Av Kimme Rosenqvist - 26 juli 2010 12:12

Började ju häromdan att titta genom hemsidorna för att hitta nyheter och idag fortsätter jag. Och turen eller oturen har kommit till Sollentuna som inte skrivit något om elitlaget sedan i början av maj.


Vidare bland lagen och det blir ett annat lag på S nämnligen Svedala som inte har mycket nytt att förtälja. Men på spelarnas blogg utlovas v.31 att det ska skrivas mer.


Örebro har inte skrivit så mycket på sistone och kanske lite förklarligt med tanke på flera tappade spelare till närliggande konkurrenten Lindesberg.


Elverket har ingen ström till datorn ha ha ha... Förlåt men kunde inte låta bli   


Falköping är ju en skola med sommarlov där det är inflyttning 21-22 augusti, så inte där heller finns någon ny info.


Vad el vilka har jag då kvar att kolla?

Ja just det Engelholm, men det vet ni ju redan att nyheter om Engelhom läser ni ju här   


Ja det var den genomgången och visst är vi inne i sommar och semestertider (inte jag) så att det är lite lugnare är förståeligt. Även jag skriver ju med mindre frennesi, men snart ökar vi farten.

Och skicka gärna tips till mig kimme.rosenqvist@yahoo.se eller ring/smsa 0709-725 666.

/Speakern

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards