Alla inlägg den 1 juli 2010

Av Kimme Rosenqvist - 1 juli 2010 23:36

Hej på er!

Lite mindre inlägg nu i sommarvärmen, men min uppkoppling har fått solsting   

Ser från vägen vid Kungsgårdsskolan att det är dags för nya bilder på hallbygget. Så det kommer snart, för det syns långa/höga stolpar/balkar som kommit på plats.


Häromkvällen när jag körde hem lyssnade jag på Sportradion och matchen Spanien-Portugal. Och jag gillar Lasse Granqvist och hans inlevelse och denna match fick han in Volleyboll i snacket. Han berättade om en målvaktsräddning och sa att det såg ut som ett baggerslag! När han bad Ralf Edström kommentera det sa han att det såg ut som när man ska lägga upp för ett pass. Och så nämde de något om skolvolleyboll, hmmmm..... Ska maila Lasse och bjuda in honom till en match    


En lista med inkomna spelarövergångar inom Svenska klubbar finns här: http://iof3.idrottonline.se/templates/PageWide.aspx?id=19109

Både Elin och Ida har jag berättat om, men att EVS-Herr tappar Hampus Cousin till Örkelljunga visste jag inte. Givetvis önskar vi honom lycka till!

/Speakern


Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards