Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Kimme Rosenqvist - 16 juni 2010 23:07

Har lite nyhetstorka som ni ser/märker i antal inlägg. Absolut skrivklåda har jag visserligen men lite mer jobb än vanligt och en bemärkelsedag. Bemärkelsedagen som var mammas och den visade sig från sitt allra bästa sommarväder. Så mamsegullet och jag kunde avnjuta en god middag vid havet i Vejbystrand. "Hos Jonas" heter restaurangen med mycket god mat och trevlig personal. Det säger jag inte bara för att ägaren nästan bor granne med mig. Utan för att det var supergott med den speciella kryddan i form av att se ut över Skäldervikens vatten där solen spred en härlig bländande gata med Kullahalvön i bakgrunden.

Håll ut kära läsare för snart kommer det att ryka till i bloggen med inlägg om en massa intressanta saker inför nästa säsong!

/Speakern

ps Ska bli med husdjur permanent då jag svarade på en bortskänkes annons. Vad det blir får ni ju inte severat här utan precis som alla andra måste jag ju försöka hålla er nyfikenhet vid liv   

Oj en sak till bara. Tycker ni att vi ska fixa vuvvuzelor eller hur det stavas till hemmamatcherna? Ni vet trumpeterna som de har i Sydafrika   

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards