Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Kimme Rosenqvist - 8 februari 2012 12:23

Försökte bara lura tyngdlagen en gång igår och det kändes i knäna när mina 0.12 ton landade och kanske det även blev utslag på Richterskalan..... Fast med två snabba medspelare Kalle och Kenneth så gick det spelmässigt bra ändå. De sprang runt och la fram bollen till mig och i gengäld fick de en hel del bra pass att smasha på.


Efteråt stannade jag kvar för att beskåda IFK Helsingborgs herrlag när de försöker toppa formen inför seriefinalen på lördag mot Lund i Allsvenskan. Och det jag såg är härligt att skåda med hårda hoppservar, precisa passningar, ännu hårdare smashar, luriga undanläggningar, täta block och spektakulära räddningar. Kom till Norrehedshallen i Helsingborg kl.14 på lördag och se en bra match med massor av elitseriemässiga kvaliteter. HDs fotograf var där så ser ni något orange kanske det är jag som lyckats komma med ha ha ha....

/Speakern

ps Jag ska vara Speaker.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards