Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Kimme Rosenqvist - 28 mars 2011 02:42

I ett reportage om EVS där Tina CelinderNygren intervjuas efter segern mot Örebro i höstas får ni förklaringen till min rubrik.   http://svtplay.se/v/2219169/storsatsande...r_pa_guld?pl,v,,,133    För efter segermatchen idag som var semifinal 1/5 mot Sollentuna frågade Tina om jag kunde köra Muck hem? Givetvis var ju mitt svar. Dels för att jag självklart gör vad jag kan för att hjälpa till, men för att Naoko e den hon är och alltid är väldigt tacksam. Hon hade dessutom mycket saker, väskor, pris och vackra blommor att transportera hem efter att Nordea utsett henne till bästa spelare.Naoko "Muck" Hashimoto är en utav Japans tjugo kvinnliga svar inom volleyboll på vad våran Zlatan är i fotboll. Fast med en ödmjukhet i sitt sätt som inte Zlatan Ibrahimovic kan stava till. Fast jag gillar hans skönt kaxiga stil. En tunnel för Zlatan är som när Muck går upp för att hoppassa på ett framspel, men släpper bollen förbi sig utan att röra den och motståndar blocket ser bollen passera ner i golvet. Men ni fattar att ni också utan tvekan skulle kört "Muck/Zlatan" hem.Att det sedan vankades våfflor 100m bort hos mamsegullet som missat matchen idag är en helt annan historia./Speakern

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards