Alla inlägg den 27 september 2010

Av Kimme Rosenqvist - 27 september 2010 14:35

Fick ett sms från en läsare som undrade om avsaknaden utav inlägg var lugnet före stormen? Syftade nog på att det är knappt tre veckor till seriestart, för ute har det allt blåst en hel del. Och jag vet att det är precis två veckor sedan jag skrev sist utav lite olika skäl som jag inte går in på här.

Iaf så har VM i Volleyboll startat nere i Rom. Här hemma pågår Nya Hallbygget innanför väggarna, men enligt hörsägen blir det bra som tusan. Rykte att slutbesiktning är bokad till 6 dec och det hoppas vi håller så Europa Cupen den 8 dec kan bli premiärmatch där i nya Kungsgårdshallen.

Tina drillar tjejerna men har även haft en "kickoff" med dem förra helgen plus att vi var på Änglavallen för att kolla fotboll och visa upp säsongens lag. Tackar ÄFF ännu en gång för denna inbjudan.

På onsdag när tjejerna kört fys blir bollträningen en match mot Hylte/Halmstad i Rönnehallen. Och på lördag åker de till Polen igen för finslipning av formen.

Ja då vet ni att jag kan knappa lite inlägg fortfarande trots tystnad i två veckor.

/Speakern

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards