Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Kimme Rosenqvist - 8 februari 2011 22:45

En kompis på Facebook som skrev så och det blev lite kul och fritt fram för tolkningar, alltså jag e trött efter en stormig natt. Ska inte tjata om väder för det blir ju som det blir och jag brukar somna skönt när det är regn och rusk. Fast måndagsnatten var den värsta sedan jag blev hemmansägare och många tankar flög omkring om vad som kunde hända då huset är omringat av stora höga träd. Och när jag hade flera frågor om vad som kunde hända så dök det upp en låt i huvudet. Plockade upp min "smartphone" och startade Spotify där jag hittade låten jag hade i huvudet: "The answer my friend is blowing in the wind"   

Egentligen dödstrött men blev så choklad när jag såg hur många som besökt bloggen efter mitt senaste inlägg att jag tänkte då får jag väl mata er med lite mer dravel, men som jag hoppas fått er att dra på smilbanden   

/Speakern

Presentation

Gästbok

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards